2019/09/24

höstboet

Har sagt upp mig från jobbet och skrivit på ett hyresavtal - nu väntar ett nytt äventyr i en ny stad med nya utmaningar.

Längtar så till danska inredningsbutiker och hoppas att jag nån gång i framtiden hittar den perfekta lyan för mig. Men tills vidare så drömmer jag mig bort ett tag till...



Vi börjar med hallen! dubbeldörrar och rund spegel tack!



Badrumet ska hållas så simpelt som möjligt, lite spa känsla skulle sitta fint.



Länge dreglat över den här lampan, tror jag måste slå till... och ett runt matbord.



Behöver en social ö i köket! För där vill man ju hänga eller hur?



Vi kliver in i vardagsrummet. Pampig stucktatur och frigolitlister möter mys!



Linnelakanen ska packas ner men skulle inte tacka nej till en kakelugn.

{alla bilder från min pinterest}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar