2014/11/23

veckan i mitt nya hem!

packat upp allt stuff i sju dagar sträck.

bädda nytt i sängen och öppnat fjolårets julklapp, mitt duntäcke, så att kroppen slipper frysa ihjäl.



läst och skrivit rapporter och analyserat vidare bland kurs djungeln.

börjat läsa Donna Tartts bok som jag länge längtat efter att få påbörja!



lyssnat på peppmusik (mest julmusik efter att första snön ramlade ner) medan jag målat väggarna! annars himla trist väder och mörkret sen, hur deppigt är inte det här!?

fixat och trixat med html och css kod för att få en helt-ok prototyp till på fredagen.



konstaterade att jag bara äger 2 flata tallrikar och reashoppade därför ännu ett ytterligare på marimekko. (egentligen ett serveringsfat men whatever) himla nöjd och asfint!

haft fredagsöl och hälso-brunch med fin vän.




rotade fram färgpennorna och målat lite fint för att rama in så småningom.

tittat massvis av film och såklart paradise hotel (beroendeframkallade delux) med massa tända ljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar