2014/02/05

behöver + grader

Lite så här skulle jag kunna tänka mig se ut i vår:



Vill liksom gå tillbaka några år och satsa på tofsar i håret precis som Brigitte Bardot får till det. Annars blir det att satsa på lite beigare toner, tunna och lösa klänningar och den här hatten är svinfin!



Sen vill jag ha MÖNSTER, allt från ränder, prickar och grafisk. helst i svart och vitt men visst kan jag överväga med färg också. Behöver införskaffa mig ett par nya runda solbrills till sommaren också för de jag har flagnar. och kolla in hatten igen, åh! och bara ben!!! gubbskorna är himla tjusiga och flera vippiga kjolar får alltid plats i skåpet.



Annars vill jag ha det som hör våren till: strumpor i finskorna, ljusa nyanser, rosett i hög svans och de där perfekta hängselshortsen(!) var finns de? hojta till om nån ser!

{alla bildkällor nås via min pinterest}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar