2014/01/31

01



efter en nyårsstart i Helsingfors behövdes ett två timmars långt bad. blev en invigning av badkaret för min del och nu har jag lite fastnat. sen kom första riktiga snön till Åbo också.



tog genast itu med mina nyårslöften och några veckor innan italienska kursen ens börjat plöjde jag igenom de första femtio sidorna i en grundkursbok på biblioteket. lånade också en gitarr av min klasskompis och har redan gjort upp en lista på låtar att träna på bara jag får grepp om hur man går till väga.



annars har jag hängt vid datorn i skolan förskräckligt ofta och inköpte en padda i Stockholm för skatteåterbärings checken! kandi rubriken är fastslagen och nu väntar tjugo sidors skrivande och en stor skopa inspiration.

just nu sitter jag hemma i Pampas och njuter av att göra absolut ingenting innan stressen av nästa veckors deadlines börjar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar