2012/07/23

2012 jul

Liv Strömqvist

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jandy Nelson Himlen börjar här

Photobucket

jag tyckte om när kärleken fanns mellan trygga bokpärmar, inte i min systers hjärta, för då brukade hon glömma bort mig i månader i sträck.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

jag vill gömma mig från honom och kyssa honom på samma gång.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

jag hör våra andetag. jag tror de hörs ända till New York. Photobucket

Photobucket

Joanna Rubin Dranger Fröken livrädd och kärleken

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

oerhört charmig och fylld med kärlek och annat trassel.

Sara Ohlsson Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag

på insidan sitter fotot av min finaste ever; glittrande ögon och snett leende, direkt mot mig, varje gång, varenda rast sitter han där och ler "älskar dig" rakt in i hjärtat.

Photobucket

Photobucket

jag inser att jag legat naken och tätt intill, varm och yrvaket glad. och medan jag fnissat av hans kittlande andedräkt har han tänkt att han inte längre vill.

Kevin Brooks

Photobucket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar