2012/07/24

judits second hand

Photobucket

hoppade av pendeltåget vid stockholm södra och vandrade iväg (mot fel håll) till papercut. galna mängder tidningar och böcker. jag trivdes som fisken i vattnet.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

sen möte jag upp mirjam vid t-stationen och vi gick över vägen till beyond retro. helt fantastiskt utbud med party dresses och mina ögon har nog aldrig sett så mycket paljetter på ett ställe någonsin tidigare. vi var där i flera timmar innan vi hunnit vända och vrida på alla plagg.
Photobucket

vi gick vidare till myrorna och den oh så fina judits second hand där jag hittade ett par regnbågsskor i storlek 35. de fick inte följa med hem idag men kanske senare i veckan.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

innan vi slutade dagen tog vi en fika vid café brasco. morotskakorna var mättande och kaffet svart som natten, precis som jag vill ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar