2011/12/19

måndagslista

BRUKAR DU KOMMA I TID: ja brukade göra det, men blivit mycket sämre på det sen jag började hänga för mycket med min vän johan. HAR DU BRA KONDITION: pinsamt dålig. NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: på fredan när vi hade middag med flickorna. HUR KÄNNER DU DIG NU: trött och lite tom. det här att läsa till tent är inte riktigt min grej. VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: jag e trist och tråkig, svart. BLIR DU BRA PÅ KORT: tittar för det mesta bort när kameror är fram. oftast är det jag som knäpper bilderna. NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: kommer inte ihåg. säkert till en mysig film. VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: nej. HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: säkert den tråkigaste på hela året. gick bara runt i lägenheten med nattlinnet hela dan. DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: nuförtiden börjar jag alltid dagen med en kopp kaffe. KAN DU LAGA MAT: nej, men jag tycker det är kul att experimentera. det är nog bara pappa som tycker om min mat. ÄR DU NYTTIG: gör alltid ett tappert försök men varje vecka lyckas det spåra... ÄR DU BLYG: ja men nej. beror väl lite på hur söt du är. VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: byggmästarna började borra i väggen sju.fjorton. VILKET DATA-SPEL SPELADE DU SENAST? sims. beroendeframkallande. borde vara förbjudet när man har femtionio deadlines. HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? en vinflaska på förfesten brukar nog vrida upp en. HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? ja. HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: ja. HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: nej. JAG SOVER: i fosterställning. oftast brukar jag vända och vrida på mig en hel del också. VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: "nej det är måndag" åt mig själv. (pratar himla mycket med mig själv i allmänhet) VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? nej och fy vad jag ångrar det. VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: jullov VAD SA DU SENAST? "vi hörs imorgon, hej då" pratade i telefonen med min vän. HAR DU SNYGGA SKOR: ja men absolut. HAR DU KÖRKORT: jodå och om bara några dagar ska jag ut på vägarna hemma i pampas. ÄR DU ENSAM NU: ja VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? lättnaden i hjärtat när jag skrivit sista talet på snltenten och att komma hem till familjen för att fira en förhoppningsvis vit jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar