2019/03/16

våren på kroppen



Efter hösten röda lackskor så känner jag ett stort behov av röda sandaler till våren. Sökte hejvilt efter randiga byxor förra sommaren utan resultat... så gör ett nytt försök den här våren, får gärna vara höga i midjan och av linne.



Älskar de här blusarna(!), speciellt den första... titta så puffiga ärmar! hjärta. Är lite småförtjust i de här 90-tals skorna och tokgillar de ljusa, avklippta jeansen.



Gillar det här med sjal i håret, synd bara att jag aldrig orkar fixa mitt hår. Gått runt i beige hela hösten men eftersom det är en av vårens hetaste färger så är det väl bara att köra vidare. Hoppas också köpa lite mera bruna nyanser (+ prickar) för att få lite ny twist på det hela.



Skinnpajen (inget nytt precis), strandväskan och mönstrad skjortblus. Parentes, måst nog skaffa en cykel också.



Kjolar som är där lite mitt emellan (tar fram leo solen när solen tittar fram igen!) med röda läppar! gud så snyggt! och har en grej för hår- och öronsmycken, vill ha en massa pärlor i håret och ringar i öronen.



Trodde ju aldrig jag skulle skaffa mig ett par ormskinns skor... gissa vad som står i hallen. Känner att det här modellen av klänning kunde passa mig... hmm kanske.



Knytblus och mera linne (för jag älskar linne) och varför inte en boilersuit, verkar hemskt hett just nu.



Hamnande slänga min vita skjorta så behöver inskaffa en ny (gillar väskan och skorna i den här bilden). På tal om skjorta borde jag även skaffa mig en skjortklänning, hur snyggt!? Pastell kostym och matchande set är så himla fint, speciellt i den här vår rosan! Egentligen borde jag haka på kjol+jacka set trenden... vi får se.



En riktig sommarklänning - borde våra mera färg, kanske till och med en maxi... och hängselklänningen är äntligen inhandlad! kommer leva i den ett bra tag framöver.

{Alla bilder från min Pinterest}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar