2016/03/10

30 innan 30



1. jobba med något som driver mig framåt
2. ta klivet in i kod livet
3. starta egna projekt (fortfarande lite luddigt)
4. om det finns kapital så skulle jag gärna investera i en lägenhet
5. se mer av Finland och hantera språket



6. sova under stjärnorna - ut och campa
7. segla i skärgården eller helst i Medelhavet
8. skaffa en till tatuering
9. börja med morgon pilates
10. köpa en designklänning till ett magnifikt tillfälle



11. lära mig spela en låt på gitarr
12. springa en mil
13. hitta den perfekta soffan
14. måla en gigantisk tavla
15. fota mera med system kameran



16. bo utanför Finland igen, minst ett halvår
17. testa fisk pedikyr
18. gå på spa
19. besöka ett "walk-through aquarium"
20. äta ostron



21. besöka alla världsdelar (europa - afrika - asien - oceanien - amerika (nord och syd) - (antarktis))
22. där jag kan besöka Disneyland
23. besöka en vingård
24. åka till NY
25. ta en tur i en luftballong
26. vandra runt i en djungel
27. gå på safari
28. dyka eller bara snorkla i ett korallrev
29. testa på att surfa



30. skaffa valp! hjärta

Annat fantastiskt som jag kan ta senare i livet. HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar