2014/12/17

Lucka 17: En bild från i höstas som ger dig höstfeeling

Ska försöka aktivera mig med kalenderluckorna igen.
Det här är Emily Dahls kalender som man kan läsa mer om här.

MAT och KÄMPPISAR


(idag delar jag instagram-bilder eftersom kameran var nerpackad hemma i höstas)

Jag älskar mat, det är min hobby. Jag är en värdelös kock men går gärna på restaurang eller fixar enkla recept hemma.
Jag bodde tre månader i höst hos två av mina bästa vänner vilket var både asroligt och lite stressigt. Så himla kul att ha sällskap när man kommer hem från skolan, personer som vill hitta på grejer och delar bästa humorn. Samtidigt som saknaden av mina saker och möbler blev gigantisk och ensamhetsbehovet kröp fram.

Men i det stora hela har det varit en väldigt underhållande höst och jag har lärt känna mina vänner på en helt ny nivå! och det är ju allt som krävs för en top notch skolstart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar