2014/11/30

julönskelistan

1. Fodral till min ipad (Apple).

2. tallrikar från Marimekkos prickiga serie, Oiva (4 stycken)

(behöver flera djupa och flata tallrikar från iittala TEEMA, vita i färgen. Har just nu 2 av varje, men kan tänkas behöva 2 till av vardera)



3. Nina Åkestam bok: Meningen med hela skiten (recension)

4. lite whiskey stuk med diamant formade glas från Urban Outfitters.

5. Cold picnic armbandsklocka (jag dör varje gång jag ser den här bilden, måste. ha.) - har inte hittat den i någon butik på stan med kan köpas online.



6. små inrednings detaljer, behöver just nu en taklampa till 'rummet' och gärna en golvljusstake i silver.

7. megastor världskarta, gärna vintage.

8. Pengar eller sponsring är kanske bättre val av ord, till en vår resa.



9. kokboken - Green kitchen stories (av David, Luise och Elsa) tips för de som vill kolla in alla elektroniska recept: http://www.greenkitchenstories.com/

10. infinity ring i silver

11. hjälp mig fynda den perfekta gråa soffan(!)



12. citron träd(!?)

13. sänglakan från himla

14. nördiga grejer så som t-shirts, små och konstiga prylar. (Tänk Star Wars och serietidningar, funkar asbra)

15. Arne Jacobsens godisskål med alla bokstäver i rad (13 cm)



16. träningsmatta från nike


finns en massa fint (mycket av det jag nämnt) på min pinterest under 'önskelista'. bara att klicka in och dregla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar