2014/03/31

övergången till vår

...lite uppdatering om vad som händer och sker i mitt liv...
mars började så himla bra med London resa och allt.



sen gick det bara utför. mars är en månad som för mig för med sig rädsla.
känslan av att någonting hemskt kommer hända är alltid som starkast under mars månad.



annars har det rullat på som vanligt och mina sena kvällar framför datorn har blivit en vardag som jag sent kommer glömma. livet känns sådär lagom meningslöst men vårkänslorna kanske kickar igång en annan attityd snart.

den här veckan kommer bli så himla kaotisk att gudarna ska veta. eftersom att uppgiftshögen sträcker sig mot taket bestämde jag mig igår för att sätta punkt på min kandi. den är horribelt skriven och jag yrar nog mer än skriver vett. men så får det bli ibland, kan inte koncentrera mig längre och alla bokstäver blir bara en enda röra.
måste börja jobba på min gud-måste-ta-itu-med listan snart innan den också kokar över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar