2013/12/22

22. Berätta om det du tycker är vackrast hos dig själv.

har varit oerhört trög på att uppdatera min del av julkalendern.
följ duktigare och aktivare deltagare här.

men här är lucka tjugotvå.

 photo DSC_00280_zpsc8f5887a.jpg
saker och ting har en tendens att tilltala mig på olika sätt. något som träffar rakt i hjärtat och som jag älskar är allt från blåvalar, ankare, origami fåglar, plus tecken, nyckelben, gamla kartor, orkaner, luftballonger, slarviga knutar, hårda ytor, champagnefrukost, snittblommor, hundmagar, och oändliga mängder mer.

något som jag länge varit fascinerad över är nycklar och mystiken över ordet.
därför valde jag för snart fyra år sedan att tatuera in min egen! den förvarar alla mina hemligheter tryggt och öppnar hela världens dörrar, älskar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar