2013/03/18

18# write 15 interesting facts about yourself

1. datorn är min största obsession.
2. textar istället för ringer.
3. har jobbigt små fötter och är platt fotad.
4. jag är tokkär i marknadsremmar, finns inget bättre.
5. jag både ser och hör dåligt.
6. beroende av läppomada.
7. när jag blir tillräckligt rastlös spelar jag spel som röj, spindelharpan, kungen... men har tyvärr inte haft möjlighet till det efter jag blev med mac.
8. gråter ofta när jag tittar på film, speciellt när hundar dör.
9. när jag var liten ville jag bli veterinär. nu svimmar jag av blodprov.
10. komplex för min näsa och mina födelsemärken.
11. spelade kantele och dansade folkdans när jag var miniliten.
12. har otroligt svårt att memorera namn och gator. kan inte säga att jag har det bästa lokalsinnet precis.
13. jag är väldigt stökig men också en hårsnål ifrån perfektionist. vilket leder till att jag är konstant stressad.
14. jag går väldigt fort, raskt och ibland till och med marscherar fram. vilket människor rätt ofta blir irriterade på.
15. fryser alltid om fötterna. så har på mig mommos stickasockor dygnet runt i sisådär 10 av 12 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar