2012/04/11

onsdagslista

Längtar jag efter: en eller några kalla öl på åbåtarna. Är jag ledsen för: morgonsolen inte väckte mig klockan 8.35 som vanligt. Är jag glad för: mina fantastiska vänner och den skönaste familjen. såklart. Äter jag helst: russin och nötter, skaffat mig ett beroende. Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning: dejt med ekenäsflickor och 1000 papper att fylla i och skicka över potten. Är det finaste jag vet: när man får en komplimang som inte är torr eller krystad. Läser jag: flera böcker samtidigt. Är jag stessad över: att tiden går för snabbt. Lyssnar jag helst på: kommer på mig själv att sjunga 'när jag går ner' högt. pinsamt värre. orsakats av för mycket X3M lyssnande hemma. (helst nej - motvilligt ja) Drömmer jag om: gå hem i sommarsol efter en makalös utekväll med mycket dans och skutt. Blir jag nostalgisk av: nattliga äventyr i London.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar