2012/02/27

2012 feb

Lisa Bjärbo Det är så logiskt alla fattar utom du

Photobucket

man håller käften, vänjer sig, och hoppas att det ska gå över.
om han nu är på riktigt, varför måste han vara full för att våga visa det?
jag önskar att jag hade en pojkvän. jag önskar att han hängde på en galje i garderoben.
jag är helt svältfödd på lyckliga slut.
han har läst den ohälsosamt många gånger vid det här laget.
han kommer bli tvungen att önska sig en rejäl skopa självkontroll i julklapp det här året för att få bukt med situationen innan den går helt över styr.
han som får hela hennes blodomlopp att gå bananas just nu.

Barbara Voors Älskade du

Dina ögon måste ha fastnat i mina fräknar



Liksom solen är du varm, brännande, livsfarlig och beroendeframkallande.



du är så vacker att du är en trafikfara.


Jag vill kunna se allting klart och inte kunna gömma mig bakom mina lockar som annars är ett skydd mot världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar